torsdag den 12. juli 2012

Jordens søjler på dvd, vil du bytte?

Som jeg fortalte her er jeg i gang med murstensromanen Uendelige Verden, som er opfølgeren til den ligeså omfangsrige Jordens Søjler. Jeg er grebet og snart halvvejs. Den er virkelig spændende og meget dramatisk. Konflikter og kærlighed, håb, svigt, ære og skam. Riddere, munke, adelsmænd, bønder og borgere.
Jeg har ikke selv læst Jordens Søjler men har set den som en miniserie på dvd, (så kunne ikke drømme om at læse den nu, jeg har jo set hvem, der får hinanden til sidst?)  og denne miniserie kan nu blive din! 
Hvis du altså har en anden film at bytte med?
Har du det?
Skriv til mig, hvilken film du smider i byttepuljen og jeg vælger om en uge, torsdag d 19.juli, hvem jeg vil bytte med.
Når jeg har udvalgt mit bytteoffer, sender jeg min film til hende/ham og vedkommende sender byttefilmen til mig. Deal?
Fortæl om den film, du smider i puljen - hvordan er den havnet hjemme hos dig og hvad synes du om den?





Miniserien her repræsenterer en nyværdi på ca. 99 kr. Den er set én gang og fejler intet. Perfekt underholdning til de kolde regnfulde aftener i sommerhuset! 

3 kommentarer:

Anonym sagde ...

Hey Helle har desværre kun Ice Age 3 at tilbyde, men det kan du jo have i baghånden hvis ikke der dukker andet spændende op.... Og så må du gerne låne bogen for den er nu også god selv om man kender slutningen kh s fra gå- og madklubben

Broccoli Pippi sagde ...

Hvis du stadigvæk har den, vil jeg gerne købe dvd 1 til en god pris :D

HelleA sagde ...

Hej du. Det har jeg desværre ikke - forærede den væk, for snart længe siden ... Håber, du finder den billigt et andet sted? Ellers har jeg bemærket, at de viser serien på tv her i julen. KH Helle