lørdag den 24. november 2012

Siden sidst

Siden sidst er hende her fyldt 4 år:



Og siden sidst har skolelæreren haft travlt med skole-hjemsamtaler, personalemøde, teammøde, afdelingsmøde, akt-møde og jeg skal-komme-efter-dig-møde. 

En anden ting, skolelæreren har bedrevet er, at hun har befundet sig på et liggeunderlag i et halvmørkt lokale sammen med 15 kolleger, der ligesom jeg havde takket ja til tilbuddet om at kvit og frit at møde op og prøve en omgang Mindfulnes sammen med en supergod instruktør.
Det var fedt! 

Jeg kan ikke lige gøre rede for, hvor ugens dage blev af, de ligesom bare forsvandt for mig,  mens jeg gik rundt i dem og prøvede at hitte rede... Først gik den ene dag, så den anden og jeg gik på en eller anden måde bare med, for der var ikke så meget andet at gøre. 

Ingen kommentarer: