lørdag den 17. september 2016

Hvad jeg i øvrigt mener om

Voksne mænd med bøllehat?
Få den af! Ganske enkelt. Du ligner ikke en bølle, du ligner en nar. 

Johanne's huskøb?
Hvis Johanne har pengene, må hun købe lige hvad hun vil, og så gider vi altså ikke hverken tale eller høre mere om det. Pas jeres egen butik og lad Johanne være i fred.

Vild med dans?
Kan man virkelig danse med sådan en frisure, spurgte Lillepigen da skønne dejlige Thomas Buttenschøn gik på gulvet. Og ja, det kan man, det stod lysende klart. Vi er fans!

Stenalderbrød?
Jeg forstår fuldt ud, hvad det går ud på, og jeg er helt med på at det er godt og sundt, MEN: Jeg får kvalme af bare et enkelt stykke? Kan ikke lide det! Tror det er mængden af æg, der gør det. ØV. 

Friskpresset æblemost af egne æbler fra haven?
Det er himmelsk. Intet mindre.

Donald Trump?
Hvis han var et stykke mekanisk legetøj, ville jeg omgående tage batterierne ud af ham, og lægge ham i en kasse på loftet.

At vi skal til Amsterdam i efterårsferien?
Can't wait!

Vejret de forgangne uger?

For varmt. Alt for varmt. Den slags vejr virker kun for mig, hvis jeg befinder mig ved vand, siddende i en liggestol med noget køligt at drikke indenfor rækkevidde.

Mit nye ur?
Megafedt. Jeg har købt en kinesisk kopi af Vivofit-uret, mit hedder Veryfit, hæ hæ. 

Jeg har kun haft det i en uges tid, men er fan. Tjekker nu flere gange dagligt (ud over klokken), hvor mange skridt jeg har gået, hvad det svarer til i kilometer, min puls og hvor mange kalorier, jeg har forbrændt. Det viser sig at jeg har lidt for mange dage, hvor jeg er en doven hund, så det må vi se at få gjort noget ved.

Andet, du vil høre min mening om?




3 kommentarer:

www.skøreliv.dk sagde ...

Ejjj, det dersens stenalderbrød... Hos mig sætter en massiv kvalme også ind øjeblikkeligt. Jeg kan på ingen måde operere med det.
I øvrigt: Herre-god idé at putte Trump i en kasse på loftet! Evt. sammen med ham den nordkoreanske fætter? Og et par stykker mere?....

Lene sagde ...

Jeg kan følge dig i mangt og meget og skal vist have investeret i sådan et armbånd. Det er sundt at blive mindet om, at man går for lidt :-)

Min Servicehund sagde ...

Den ide med kassen er jeg fan af.

smart ur, jeg checker på min tlf, men ulempen er jo den ikke altid er på mig...