fredag den 23. december 2016

Dejlige december

Læsere, der har fulgt bloggen her i flere år, ved at jeg har det en lille smule stramt med jul.

I år har jeg imidlertid udelukkende gode ting at sige om december og om jul. 

Jeg glæder mig helt vildt til d. 24.december.

Det er ikke fordi, jeg ikke har haft travlt i december, for det har jeg, men det har ikke været med juleforberedelser. 
Dem har jeg nemlig ikke gjort ÉN eneste af i år. Pigerne har pyntet huset og lavet deres søde nisselandskab i vindueskarmen, som de plejer. 
Vi har hver dag åbnet, jeg ved sgu ikke hvor mange forskellige julekalendere, og vi har troligt fulgt med i både Den anden verden og Ludvig og Julemanden.
Men vi har ikke bagt én eneste småkage, og heller ikke købt nogen gaver til hinanden. 

I stedet har vi pakket vores kufferter. Med shorts og klipklapper. Vores pas ligger klar og boardingkortene er printet.  I morgen tidlig kører vi 11 familiemedlemmer til Billund og sætter os ind i en flyver, der fragter os til Gran Canaria, hvor vi i de næste otte dage skal dase, lege, hygge, bade, tage på ture og fejre mormors 70 års fødselsdag. 

That's my kind of christmas!


Ingen kommentarer: