torsdag den 16. marts 2017

Hørte ingen nogen sinde mig sige


  • Nu har jeg da vist sko nok!
  • Nej rod I bare løs, jeg er helt ok med at her roder!
  • I morgen cykler jeg på arbejde, de 12 km i bakket terræn er lige mig!
  • Træt? Nej overhovedet ikke, kl. er 22 og jeg er helt frisk!
  • Nej tak, jeg har ikke lyst til chokolade lige nu!
  • Jeg har sørme da plus på kontoen her ved månedens udgang!
  • Nej det er piece of cake at være folkeskolelærer, en ren loppetjans!
  • Øv, nu er det weekend igen!
  • Jeg kan overhovedet ikke mærke at jeg lavede styrketræning i går, har ingen ømme muskler?
  • Tre uge til påskeferie? Det føles  som 3 minutter...
  • Nyt køkken til sommer, ej det glæder jeg mig overhovedet ikke til, er nærmest lidt ligeglad!
Billedresultat for drillepind



2 kommentarer:

Aargang73 sagde ...

Uh, der ramt du også nogen ting. De 12 km i bakket terræng til arbejdet f.eks. det er lige det jeg har. Og undgår. Det med weekend og påskeferie stemmer jeg også højlydt ind i. Rod kan jeg heller ikke tage, det med sko er nok en tøseting og sengeklar kl. 22 bliver værre og værre med årene. Jeg ku' nærmest lave en copy-taste af dit sjove indlæg til min egen blog! :)

A + K = ♥ sagde ...

I seng kl 22 er også fuldstændig utænkeligt her. Sover jeg før 1, er det et mirakel :D

- A