lørdag den 9. september 2017

Jeg indrømmer at det nok har set lidt sært ud

Et indlæg om da jeg tog tøjet af i bilen...

Sagen var den at jeg var i seriøst sidste øjeblik, nej mere end det, jeg var allerede for sent på den, og derfor steg mit stressniveau med 200 %, da jernbanebommen gik ned. Jeg kom kørende i bil og måtte altså holde stille for bommen. 
En bom, der befinder sig ca. 300 meter fra mit hjem, og som i det her tilfælde betød at jeg ville blive mere forsinket, end jeg allerede var.

Travleheden skyldtes med at jeg skulle skynde mig helt vildt videre til noget fitness. Hjemme skulle jeg egentlig bare klæde om som det eneste, og det var med med tanken på denne omklædning at jeg kom på den idé, der i hvert fald sparede mig for mindst fem minutter. Og når man allerede er 5-10 minutter for sent på den, så tæller hvert sekund, er vi ikke enige om det?

Det, der skete der i bilen, mens jeg holdt stille  og ventede på toget, var at jeg begyndte at tage mit tøj af. Knappede skjorten helt op og fik det ene ærme vredet ud, spændte bæltet om livet op, åbnede bukserne, og fik både sko og strømper vredet af. 
Jeg var nødsaget til at spændemin  sikkerhedssele op, for at åbne en bh på ryggen kræver begge hænders brug, og hallo, jeg holdt jo stille i bilen, så ingen ko på isen der. Nej ingen ko på isen, derimod en cyklist med hvem jeg fik øjenkontakt i det øjeblik, han svingede ud fra en sidevej i min retning - og jeg trak min bh ud gennem højre ærme. 

Ingen kommentarer: