tirsdag den 12. september 2017

Ret vildt

Et indlæg, der handler om at det har overrasket mig enormt at jeg ville blive SÅ glad for at have skiftet job.


Det er ret vildt, hvor meget det at skifte job, har frigivet af positive tanker og overskud i mig. Det er simpelthen som om, jeg er blevet et lettere menneske (jeg skal så hilse at sige at dette udelukkende er i metaforisk forstand. Fysisk er jeg ikke et gram lettere, nok nærmere tværtimod...).
Noget, der før strammede og var sådan lidt småirriterende hele tiden, er løsnet op. Det er væk. 
Og det virkelig tankevækkende er at jeg vidste slet ikke, hvor meget jeg trængte til det nye job!? Og alligevel er det lidt noget vrøvl, jeg skriver, for jeg søgte det jo selv, ønskede mig det brændende, og var mere end lykkelig over at jeg fik det. Men jeg kunne ikke vide, at glæden over det nye job viste sig at være så omfattende. 

Ingen kommentarer: